Opis

Ovaj kolegij pružit će ti potrebna znanja (i teorijska i praktična) vezana za upoznavanje provođenja marketinških aktivnosti, razumijevanje marketinških koncepata u specifičnim kontekstima te primjenu marketinških koncepata u praksi.

Kako bismo ti olakšali, pripremili smo sve što je potrebno za uspješno polaganje ovog ispita. Pročitaj naše savjete i baci pogled na naše skripte.

Klikni “+” za više informacija o ovom kolegiju.

Kako učiti upravljanje marketingom?

Obvezna literatura.

  1. Kotler P., Keller, K. L: Upravljanje marketingom – 12 izdanje, MATE, Zagreb, 2007., poglavlja: 1, 2, 5, 9, 10 – dio Razvoj i komuniciranje strategije pozicioniranja marke, 11, 22 i dodatak A1
  2. Previšić, J., Ozretid Došen, Đ. (ur.): Marketing, Adverta, Zagreb, 2004., poglavlja: 16, 17, 20, 21 obnovljeni separat poglavlja 19

Prezentacije. Isprintaj ih i nadopuni ih s onim što je naglašeno na predavanjima. Prezentacije bi mogle biti dovoljne za kolokvije, ali ne i za ispit.

Skripta. Dolje možeš pronaći neke od najpoznatijih skripti.

Računovodstvo
Aktiva ti nije jednaka pasivi? Bez brige,uz naše skripte, kvizove, primjere ispita... lako ćeš to riješiti.
Vidi više
Poslovne financije
Zadaci. Teorija. Priprema za usmeni. Primjeri ispita. Ma imamo sve! Na tebi je samo da dođeš.
Vidi više

Kako izgleda ispit i kolokvij iz upravljanja marketingom?

Ispit/kolokvij. Ispiti i kolokviji su unificirani na razini katedre, a sastoje se od pet esejskih pitanja. Pitanja su konkretna i uvijek je potrebno dodatno obrazložiti svako pitanje s primjerom iz prakse koji je obrađivan u sklopu seminarske nastave. Na seminarskoj nastavi obrađuje se mnogo primjera iz prakse pa su dolasci na seminare neophodni ako želiš bez previše problema položiti ovaj kolegij.

Način ispitivanja/ocjenjivanja. Postoje dodatni bodovi koje možeš ostvariti u sklopu projektnog zadatka kojeg radite u timovima. Svi ti bodovi na kraju čine konačnu ocjenu, a potrebno je prikupiti minimum od 51 boda za pozitivnu ocjenu od ukupno 100 bodova. Projekt nosi 20% ocjene, aktivnost na nastavi 10%, a ostatak, odnosno 70%, nosi pismeni ispit, tj. kolokviji.

Uvjet za izlazak na kolokvij i potpis. Moraš ostvariti minimum od sedam dolazaka na predavanja i seminarsku nastavu kako bi ostvario pravo na potpis i izlazak na kolokvij.

 

Skripte

  • UM65-Pregled.pdf

Prijavite se da bi mogli preuzeti skripte

6 ects

Katedra: Marketing
Semestar: ljetni
Preduvjet: Marketing
Kolokvij: Da
Usmeni: Ne
Projekt: Da

Komentari

Prijavite se da komentirate!

alulic

Hej..gdje mogu nabaviti slajdove s predavanja?? Hvala 🙂

17.11.2015 u 11:55

Luka Radočaj

ma na upravljanju marketingom samo pišite svojim riječima i dajte što više primjera, kao i na bilo kojem drugom marketinškom predmetu i nećete imati problema, sigurno… oni priznaju sve što ima smisla

16.12.2014 u 15:45

Marija Stoponja

jesu dosta slajdovi za ovo?bilo bi super da mi se javi netko tko ima nadopunjene slajdove s predavanja..

15.12.2014 u 12:10

    Lora Ivošević

    slajdovi su ti dosta, ali trebas znati na primjeru objasniti… mozes slobodno na ispitu napisati svoj neki primjer, ne trebaju biti oni primjeri koje su oni rekli na satu, iz iskustva znam da priznaju sve sto ima imalo smisla. imam ti u fizickom obliku to tako da bi se trebale naci da ti to dam, ali imas i u knjizi sve primjere tako da ti to prakticki ne treba

    15.12.2014 u 12:55